6 Ekim 2012 Cumartesi

UEFA Avrupa Ligi C Grubu 2. Maçı B.Mönchengladbach - Fenerbahçe

04.10.2012
Mönchengladbach2-4Fenerbahçe

Fenerbahçemiz, UEFA Avrupa Ligi C Grubu 2. maçında deplasmanda Almanya temsilcisi B.Mönchengladbach ile karşılaştı. Borussia Park Stadı'nda oynanan maçı takımımız 4-2 kazanırken gollerimiz 25. ve 87. dakikalarda Cristian Baroni, 40. dakikada Raul Meireles ve 71. dakikada Dirk Kuyt tarafından kaydedildi. Rakip B.Mönchengladbach'ın golleri ise 18. dakikada L. de Jong ve 74. dakikada De Camarego'dan geldi. Bu sonuç ile Fenerbahçemiz C Grubunda puanının 4'e yükseltti. 

  • BORUSSİA MÖNCHENGLADBACH: 2 - FENERBAHÇE: 4

  • Stat: Borussia-Park

  • Hakemler: Fernando Teixeira Vitienes, Roberto Alonso Fernandez, Manuel Angel Torre Cimiano (İspanya)

  • Borussia Mönchengladbach: Stegen,  Daems, Brouwers, Ring (Dk. 46 Hrgota), Tolga Ciğerci (Dk. 62 Camargo), Jong, Marx, Nordtveit, Arango, Xhaka (Dk. 87 Mlapa), Stranzl

  • Fenerbahçe: Volkan, Gökhan, Egemen, Caner, Bekir, Hasan Ali, Cristian, Mehmet Topal, Meireles, Kuyt (Dk. 90 Selçuk), Sow (Dk. 78 Krasic)

  • Goller: Dk. 18 Jong, Dk. 74 Camargo (Borussia Mönchengladbach), Dk. 25 ve Dk. 87 Cristian, Dk. 40 Meireles, Dk. 71 Kuyt  (Fenerbahçe)

  • Sarı kartlar:  Dk. 78 Marx, Dk. 79 Jong (Borussia Mönchengladbach), Dk. 29 Gökhan Gönül, Dk. 32 Egemen, Dk. 75 Caner (Fenerbahçe)

MATCH STATISTICS

Mönchengladbach
Fenerbahçe
2
Goals scored
4
4
Attempts on target
7
3
Attempts off target
2
3
Corners
4
3
Offsides
4
14
Fouls committed
11
2
Yellow cards
3
0
Red Cards
0


PLAYERS STATISTICS

Mönchengladbach

Player NameGSASFCFSYCRC
1Marc-André ter Stegen000000
3Filip Daems000200
4Roel Brouwers000000
5Alexander Ring001000
6Tolga Cigerci001000
9Luuk de Jong103110
14Thorben Marx003110
16Håvard Nordtveit011100
18Juan Arango012000
34Granit Xhaka002300
39Martin Stranzl000000
33Christofer Heimeroth000000
8Lukas Rupp000000
10Igor De Camargo100000
17Oscar Wendt000000
22Peniel Mlapa001000
24Tony Jantschke000000
31Branimir Hrgota000000

Fenerbahçe

Player NameGSASFCFSYCRC
1Volkan Demirel000000
2Egemen Korkmaz001010
3Hasan Ali Kaldırım001300
4Bekir İrtegün000300
5Mehmet Topal002100
7Moussa Sow001100
11Dirk Kuyt111200
14Raul Meireles102300
16Cristian200000
77Gökhan Gönül001010
88Caner Erkin022110
34Mert Günok000000
6Joseph Yobo000000
9Miroslav Stoch000000
21Selçuk Şahin000000
23Semih Şentürk000000
27Miloš Krasić000000
38Mehmet Topuz000000
Legend:
GS:Goals scored 
AS:Assists 
FC:Fouls committed 
FS:Fouls suffered 
YC:Yellow cards 
RC:Red Cards



STANDINGS



FOTOĞRAFLAR

MAÇIN ÖZETİ


AYKUT KOCAMAN BASIN TOPLANTISI

DİĞER VİDEOLAR






Oyuncumuz Cristian Baroni, Borussia Mönchengladbach ile oynadığımız maçta, takım olarak mücadele eden herkesin kahraman olduğunu belirterek, "Bütün takım kahramandı. Saha içerisindeki mücadelemizi birbirimize yardım etmek ve kazanmak için verdik" dedi.

Maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan oyuncumuz Cristian Baroni, "Saha içinde bir galibiyet ya da bir başarı varsa o da takıma aittir. Bireysel olarak değil, ben bütün takımın kahraman olduğunu düşünüyorum. Kazanılan galibiyet ve başarı takıma aittir" şeklinde konuştu.

Brezilyalı oyuncu, geçtiğimiz hafta kadro dışı kalmasıyla ilgili soru ise, "Aslında çok değişik ve anlamsız bir şey yaşanmadı. Hocamın kararıyla kadro dışı kaldım. Ancak çalışmaktan vazgeçmedim. Ben de yapmam gerekeni yaparak çalışmalarıma devam ettim ve bugün de kazandığımız için mutluyum. Bundan sonra da olması gereken çalışmak ve doğrusu da bu zaten" açıklamasını yaptı.

Hafta içi takımdan ayrılan Alex de Souza ile ilgili de konuşan Cristian Baroni; "Alex’in ayrılış şekli beni gerçekten üzdü. Bunun için elbette üzgünüm. Alex benim yakın arkadaşlarımdan biriydi. Ben Fenerbahçe’ye geldim ve geldiğim zaman bana en fazla yardımcı olan insanlardan biri idi. Hem iyi bir oyucu, hem de iyi bir arkadaş kaybettiğim için üzgünüm" ifadelerini kullandı.


Kalecimiz Volkan Demirel, Borussia Mönchengladbach karşısında alınan galibiyetin Takımımız için çok önemli olduğunu belirterek, "Bugün ne olursa olsun kazanmamız gerekiyordu ve bunu düşünerek sahaya çıkıp, mücadele ettik" dedi.

Maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Volkan Demirel, "Bugün bizim için önemli olan şey kazanmak idi ve onun için sahaya çıktık. Belki de rakibe pozisyon verdik ama iyi de oynadık. Bu maçla birlikte takım olarak isteyince neler yapabildiğimizi gösterdik. Böylece farkımızın ortaya çıktığını düşünüyorum. Güzel bir galibiyet oldu. Saha içindeki her oyuncu birbiriyle yardımlaştı. Önümüzdeki maçlarda da bu yardımlaşmayı göstererek hak ettiğimiz yerlere geleceğiz" şeklinde konuştu.

Kasımpaşa maçından sonra "mutlaka kazanmalıyız" açıklamasının hatırlatılması üzerine de bir konuşma yapan Volkan Demirel,
"Yaşananlardan dolayı üzgünüz ama Kasımpaşa maçı bize yakışmayan bir oyundu. O maçtan bugün eser yoktu. O gün konuşulanlar iyi oldu. Onu da sahaya yansıttığımızı düşünüyorum. Bence bugün çok iyiydik ve takım olarak mücadele ettik ve farkımızı ortaya koyduk. İyi bir yoldayız. İlk maçımızı atlattık ve önümüzde önemli bir Beşiktaş maçı var. İyi takımız, bireysel anlamda çok önemli, dünya çapında kaliteli oyunculardan kurulu bir takımız. Zaman içinde çok daha iyi olacağız" ifadelerini kullandı.

Alex’e twitterdan elveda demeyeceğini söylemesiyle ilgili ise şu açıklamaları yaptı: 
"Ben söylemekten çekinmiyorum. Alex, benim kaptanımdır. 8 senedir aynı takımda oynadık. Beraber üzüldük ve sevindik. Benim Alex ile biten bir ilişkim yok. Dostluğum her zaman sürecek. Alex’e twitter üzerinden elveda demiyecek olmam yanlış anlaşıldı. Alex’e twitter üzerinden mesaj atmak bize yakışmaz ve hafta için takım olarak organizayon yapacağız. Ona yakışan bir şekilde veda edeceğiz."

Son olarak sol omzundaki sakatlık ile ilgili konuşan Volkan Demirel:  "Her geçen gün daha iyi oluyorum. Arada ağrım oluyor özellikle idmanlardan sonra uzun süre kolum ağrıyor. Ama zaman içinde daha iyi olacağım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder